Mutrade
s'impegna à sustene i nostri clienti durante
a pandemia di coronavirus COVID-19.
In questa situazione, ùn pudemu micca stà luntanu. Per unisce, per sustene quelli chì anu bisognu, per pruteggiri contra a malatia hè u minimu chì pudemu fà.
Un prublema seriu affruntatu da parechji paesi in a lotta contru a diffusione di coronavirus hè a mancanza di l'equipaggiu di prutezzione persunale chì hè necessariu per prutegge sè stessu è l'altri da l'infezzione è a trasmissione. In l'ultime duie settimane, Mutrade hà mandatu pacchi cù desideri di bona salute à i nostri clienti, è speremu chì a nostra cuntribuzione faciliterà u mantenimentu di u strettu regime introduttu in parechji paesi per luttà contra a pandemia.
Malgradu u fattu chì ùn ci sò micca casi d'infezzione attraversu articuli mandati in u mondu, certi paesi anu cessatu di trasfurmà pacchi internaziunali è ùn hè attualmente micca pussibule di spedinu articuli quì. À u nostru turnu, avemu scontru tutte e cundizioni necessarie per e maschere per ghjunghje à i destinatari u più prestu pussibule è cuntinuemu à seguità a situazione.
Di luntanu, u megliu modu per luttà contra u coronavirus hè l'isulazione. Sè pussibule, ùn lasciate micca u vostru appartamentu, è esclude i cuntatti cù l'altri populi.
Lavate e mani, andate à a tenda in una maschera è pruvate micca di toccu a vostra faccia cù e mani brutte. Abbi cura di sè stessu è di i vostri cari!
Tempu di Postu: Apr-29-2020